Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2009, 10:04
ant_0611 έγραψε:Επειδή ο επεξεργαστής σου έχει 667ΜΗz FSB, με την 1066 μνήμη δεν προκειται να δείς καμία απολύτως διαφορά στην ταχύτητα. Αυτή θα εξακολούθήσει να δουλευεί στα 667MHz, εκτός και άν το bios υποστηρίζει διαφορετικό χρονισμό μνημών - επεξεργαστή (μεχρι πριν λιγα χρονια μονο οι ακριβές μητρικες το ειχαν αυτο). Οπότε, εγώ θα σου πρότεινα να έβαζες 6γιγα, μιας και κανεις αναβάθμιση, ή να μην άλλαζες καθόλου μνήμη. Βάλε το applet για παρακολούθηση φορτίου μνήμης και επεξεργαστή και παρατήρησε τι ποσοστό χρησιμοποιείς κανοντας τις δουλειές που θες να κάνεις.
Πολύ κατατοπιστική απάντηση. Ευχαριστώ πολύ!