Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2009, 11:43
tolis_01 έγραψε:Ώπα, το laptop σου παίρνει sodim-ddr2, καμία σχέση με τις ddr2 που έβαλες στο link του e-shop
Κατά τη γνώμη μου πάντως δεν αξίζει, ούτε να πάς από τα 667MHz στα 1066, ούτε από τα 3GB στα 4
Παρόλα αυτά μια sodim-ddr2 στα 667Mhz είναι συμβατή ανεξάρτητα ποιας εταιρίας είναι σωστά ;