Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2009, 11:47
από logari81
George Cooper έγραψε:1. Πως θα προσθέσω τα extra πλήκτρα στο πληκτρολόγιο;

System--Preferences--Keyboard shortcuts

George Cooper έγραψε:2. Πως θα βάλω οδηγούς για το touchpad;

Δεν χρειάζεται. Τι δεν δουλευει;

George Cooper έγραψε:3. Πως θα βάλω οδηγούς (ή καταλληλότερους οδηγούς) για την οθόνη;

Δες την απάντηση μου στο άλλο νημα που εχεις ξεκινησει.

Διορθωσε τον αρχικο τιτλο σου σε αυτο το νημα ώστε να φαινεται το μοντελο του λαπτοπ στον τιτλο.