Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2009, 11:47
George Cooper έγραψε:1. Πως θα προσθέσω τα extra πλήκτρα στο πληκτρολόγιο;
System--Preferences--Keyboard shortcuts
George Cooper έγραψε:2. Πως θα βάλω οδηγούς για το touchpad;
Δεν χρειάζεται. Τι δεν δουλευει;
George Cooper έγραψε:3. Πως θα βάλω οδηγούς (ή καταλληλότερους οδηγούς) για την οθόνη;
Δες την απάντηση μου στο άλλο νημα που εχεις ξεκινησει.
Διορθωσε τον αρχικο τιτλο σου σε αυτο το νημα ώστε να φαινεται το μοντελο του λαπτοπ στον τιτλο.