Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2009, 00:10
από ugggf
Μετά από το σχετικό ψάξιμο συγκλίνω προς τη Gigabyte μια και διασταυρώθηκε (UbubtuHCL) η συμβατότητα. Είναι και πιο φτηνή από την Asus M4A79T Deluxe (http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=l ... templete=2) που επίσης φαίνεται να παίζει χωρίς πρόβλημα. Θα ψάξω και προς MSI που τις βρίσκω μια χαρά αν και δεν μπόρεσα να τσεκαρω συμβατότητες...

Επειδή τα βλέπω σκούρα με τροφοδοτικό και θέλω να κρατήσω και το θόρυβο χαμηλά με βλέπω να ψάχνομαι με κουτί - τροφοδοτικό, οπότε:

Αξιόπιστες μάρκες για τροφοδοτικό - κουτί - μνήμες;

Για τη συναρμολόγηση, παλιά (πριν 5-6 χρόνια...) είχα στήσει 2-3 μηχανήματα με επιτυχία :clap: αλλά έχω χάσει την επαφή. Αν έχετε υπ' όψιν κανα καλό how to...

Το σύστημα λέω να το σετάρω μόνο με linux εκτός και αν έχω πολύ πρόβλημα με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας raw (δεν μπορώ να το εκτιμήσω γιατί ο τωρινός δεν τα πολυσηκώνει τα cr2 αρχεία 12+ ΜΒ της μηχανής μου). Αλλιώς, δοκιμάζω windows στο virtualbox και βλέπουμε... Το 1ΤΒ το σκέφτομαι λόγω όγκου φωτο - μουσικής - βίντεο.