Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2009, 13:21
tolis_01 έγραψε:Αυτό σημαίνει βέβαια πως ο amd με τα pinάκια θέλει λίγο παραπάνω προσοχή, έτσι;
Και η ρητή οδηγία, είναι πως: αν μπει στο socket θα κάτσει μόνος του. Δεν χρειάζεται να τον πιέσεις από πάνω, θα λυγίσεις τα πινάκια. Αν δεν μπαίνει πάει να πει ότι τον βάζεις ανάποδα![]()
Εγώ πάντως είχα σπάσει ένα pinάκι σε έναν amd sempron. Ο επεξεργαστής δουλεύει ακόμα, μόνο που αντί για πινάκι έχει..... ένα κομμάτι καρφίτσας
Μην το γελάς καθόλου τετοιου είδους πατέντες γλιτωνουν πολύ κοσμο απο εξτρα έξοδα...