Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2010, 04:12
από vagrale13
Apopas έγραψε:Αλλά που θα πάει αύριο-μεθαύριο θα είαν σε κάποιο αποθετήριο...
Άντε! Καλορίζικος :clap:

Για τα ανησυχα μυαλα που δεν μπορουν να περιμενουν...... :P
https://launchpad.net/~ubuntu-mozilla-d ... rchive/ppa