Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2010, 16:19
από Apopas
vagrale13 έγραψε:οποτε υπομονη με το lucid! :mrgreen:

Ποιο Lucid... σε κάνα χρόνο θα είναι έτοιμη η σταθερή έκδοση του Gimp...