Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2010, 16:19
vagrale13 έγραψε:οποτε υπομονη με το lucid!
Ποιο Lucid... σε κάνα χρόνο θα είναι έτοιμη η σταθερή έκδοση του Gimp...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
vagrale13 έγραψε:οποτε υπομονη με το lucid!