Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2010, 20:06
από cyberpython
Το Pinta είναι μία νέα εφαρμογή επεξεργασίας εικόνας που προσπαθεί να αποτελέσει το ανάλογο του Paint.NET για το Linux.
Είναι γραμμένο σε C# (Mono) και GTK# με αποτέλεσμα να μπορεί να τρέξει σε όλες τις πλατφόρμες που υποστηρίζει το Mono.
Το πιο εντυπωσιακό είναι οτι γράφτηκε από έναν υπάλληλο της Novell ( Jonathan Pobst ) στον ελεύθερο χρόνο που είχε κατά τις διακοπές των Χριστουγέννων (!!!), με αφορμή ένα άρθρο του OSNews όπου αναφερόταν η έλλειψη μίας εφαρμογής επεξεργασίας εικόνας πιο απλής από το GIMP!

Βέβαια, ακόμη βρίσκεται στην έκδοση 0.1 (δηλαδή ακόμη δεν έχει αρχίσει καλά-καλά η ανάπτυξη :D ), με αποτέλεσμα να λείπουν τα περισσότερα εργαλεία και δυνατότητες (π.χ. δεν υπάρχει εργαλείο bucket-fill, magick-wand κλπ ακόμη), αλλά ήδη υπάρχει η υποστήριξη για πολλαπλούς layers, effects, απεριόριστο undo-redo κλπ!

:clap: :clap: :clap: