Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 15:06
από stavrosLinux
vista killer έγραψε:Το κακό είναι ότι θα πάνε από το deb που έχει το maemo σε rpm..



απομακρύνονται από το ubuntu γενικά. Το moblin δεν περπατούσε, ήταν bloated με UI πάνω στο UI :lol: Αλλά και το Meego δεν βλέπω να περπατάει, τουλάχιστον στα κινητά θα στοιχημάτιζα στο android :think: