Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 15:06
vista killer έγραψε:Το κακό είναι ότι θα πάνε από το deb που έχει το maemo σε rpm..
απομακρύνονται από το ubuntu γενικά. Το moblin δεν περπατούσε, ήταν bloated με UI πάνω στο UI
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
vista killer έγραψε:Το κακό είναι ότι θα πάνε από το deb που έχει το maemo σε rpm..