Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2010, 14:49
To maemo είναι πάντως πολύ όμορφο περιβάλλων για κινητά. Είχα δοκιμάσει πρόσφατα το N900 της Nokia και μου φάνηκε πανέμορφο. Ασέ που έχει και υποστήριξη από την κοινότητα με προγράμματα και με διάφορες χακιές.