Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2010, 13:32
Μα γιατί δεν πέρνεις έναν φορητό να κάνεις τη δουλειά σου και βλέπεις μετά; Απλά ρώτα για την εγγύηση να είσαι σίγουρος ότι δεν ακυρώνεται αν σβήσεις τα windows.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/