Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2010, 13:32
από tolis_01
Μα γιατί δεν πέρνεις έναν φορητό να κάνεις τη δουλειά σου και βλέπεις μετά; Απλά ρώτα για την εγγύηση να είσαι σίγουρος ότι δεν ακυρώνεται αν σβήσεις τα windows.