Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2010, 18:56
από vista killer
Γιατί όχι αν υπάρχουν παιδιά που έχουν όρεξη να το κάνουν. Ανοίξτε ένα θέμα όσοι ενδιαφέρονται να δούμε αν υπάρχει όρεξη να γίνει κάτι τέτοιο. Θα μπορούσαμε να βάλουμε και μουσικούλα ανάμεσα σε όσα λέμε η όποια άλλη ιδέα υπάρξει.