Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2010, 13:43
από pros
έγραψε:Η Microsoft ενδιαφέρεται για την εξαγορά της Canonical

Και όχι μόνο...
Σε ανάλογο κλίμα, http://sarantakos.wordpress.com/2010/04 ... oft-greek/

Καλό μήνα!
(Πάντα την πατάω...)