Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2010, 13:43
έγραψε:Η Microsoft ενδιαφέρεται για την εξαγορά της Canonical
Και όχι μόνο...
Σε ανάλογο κλίμα, http://sarantakos.wordpress.com/2010/04 ... oft-greek/
Καλό μήνα!
(Πάντα την πατάω...)
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
έγραψε:Η Microsoft ενδιαφέρεται για την εξαγορά της Canonical