Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2010, 22:00
από ntinos_
όπα, σε αυτή τη φάρσα τη πάτησα... μου κόπηκαν τα πόδια... μη τα κάνετε αυτά ρε παιδιά με τα πρωταπριλιάτικα αστεία. λυπηθείτε τα μέλη της κοινότητας :lol: