Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2010, 22:00
όπα, σε αυτή τη φάρσα τη πάτησα... μου κόπηκαν τα πόδια... μη τα κάνετε αυτά ρε παιδιά με τα πρωταπριλιάτικα αστεία. λυπηθείτε τα μέλη της κοινότητας 
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/