Δημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2010, 15:12
το βλέπω πιο συμμαζεμένο αλλα το θέμα με τα icons που σου είπα παραμένει κατά το ήμισυ ξεφεύγουν από το πλαίσιο καθώς τα κάνει render
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/