Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2010, 09:35
από Dimi_Bel
Χθες μίλησα με τη Γραμματεία του Καταναλωτή. Έχουν στείλει έγγραφο στην HP Ελλάς και μέσα σε 10 μέρες περιμένουν επίσημη απάντηση, την οποία θα μου κοινοποιήσουν. Από την κουβέντα που είχαμε με την υπάλληλο, που δυστυχώς δεν ήταν δικηγόρος και δεν ήξερε και πολλά πάνω στο θέμα (μάλιστα απόρησε με το θέμα), μάλλον θα προσφύγω στο Συνήγορο του Πολίτη, μια υπηρεσία που επιδιώκει εξωδικαστική λύση μεταξύ πολιτών και εταιριών. Έπρεπε μάλλον να απευθυνθώ κατευθείαν στο Συνήγορο του Πολίτη. Είδωμεν.....