Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2010, 18:55
από Nisok
Αναβαθμίσαμε την phpbb από 3.0.3 σε 3.0.7PL1.

Για όσους το είχαν προσέξει, πλέον δουλεύει η παράθεση επιλεγμένου κειμένου, με το κουμπί "παράθεση".
Επιλέγοντας μέρος του κειμένου:
dtrzG έγραψε:Παλια ελεγε : "Ειστε σιγουρος


Χωρίς επιλογή:
dtrzG έγραψε:
idomeneas έγραψε:
dtrzG έγραψε:Μια μεταφρασουλα εδω : { LOGOUT_CONFIRMATION } :mrgreen:
Μήπως επικύρωση αποσύνδεσης ; ;)


Παλια ελεγε : "Ειστε σιγουρος οτι θελετε να αποσυνδεθειτε?" (καπως ετσι - κοιμαμαι ορθιος αυτη τη στιγμη.. :oops: )