Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2010, 14:34
g00fy ναι οκ συμφωνω αλλα μαλλον δεν καταλαβες απο τα συμφραζομενα μου τι ηθελα να πω...πχ ας πουμε οτι η συγκεκριμενη διανομη μπορει να εχει καπιους drivers που αλλες να μην εχουν...οσο για το acrobat kai to flash...οταν εγω φιλαρακι ρωταω καπιον γνωστη του θεματος πως βαζεις flash στο ubuntu ???(αναφερω το φλας επιδη ετσι ετυχε τωρα, και γενικως και αλλα πραγματακια πιο δυσκολοχωνευτα για εναν νεο σε ολλα αφτα)Και μου λει σαχτο στο γκοογκλ.... λογικο δεν ειναι να επηλεξω κατι alternative που τα εχει ολλα μεσα?