Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2010, 14:36
Off topic:
την μετάφραση απόσο ξέρω την έχουν τελειώσει τα παιδιά, στο Latex κολλάει η υπόθεση. Μπορείς να βοηθησεις αν εισαι ειδικός στο LATEX. Επίσης στο σετικό νήμα ειχαν δωθεί κάποια προσωρινα pdf. Θα μπορουσες να κανεις ενα review πιστευω.
spyroskaftanis έγραψε:c7p έγραψε:Μπορούμε να αναφέρουμε και την μετάφραση, επιμέλεια του Ubuntu Manual (Getting Started with Ubuntu 10.04 v.1) απο τα μέλη της κοινότητας;
απ' ότι βλέπω ( http://ubuntu-manual.org/download/10.04/el/screen ) η μετάφραση του manual δεν έχει ολοκληρωθεί. Πως θα μπορούσα να βοηθήσω και εγώ;;;
την μετάφραση απόσο ξέρω την έχουν τελειώσει τα παιδιά, στο Latex κολλάει η υπόθεση. Μπορείς να βοηθησεις αν εισαι ειδικός στο LATEX. Επίσης στο σετικό νήμα ειχαν δωθεί κάποια προσωρινα pdf. Θα μπορουσες να κανεις ενα review πιστευω.