Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2008, 14:05
από simosx
mixasgr έγραψε:Χμμμ....

κάποιος άλλος που να έχει κάνει τίποτα σχετικό;
Δεν λέω παραδείγματα από το εξωτερικό υπάρχουν αρκετά... το θέμα είναι για εδώ...

Το laptop το παρήγγειλα (τελικά από την Dell μιας και είναι και ubuntoφιλη) γιατί δεν μένει και ... χρόνος και αύριο μεθαύριο θα το παραλάβω και θα ξεκινήσω την οδύσσεια...


Υ.Γ Κάποιος από την "διοίκηση" του ubuntu-gr μπορεί να δώσει τα φώτα του... και να ξεκινήσουμε καμια σχετική δράση;
άσχετα με το θέμα μου νομίζω πως είναι για το καλό όλων μας... να υπάρξει στην Ελλάδα κάποια αντίδραση ώστε να μην μας απαντάνε οι ελληνικές θυγατρικές εταιρίες των κατασκευαστών ότι "δεν ξέρουν" κτλ κτλ...


Στην παραλαβή του φορητού και την πρώτη εκκίνηση, πρέπει να προσέξεις μια σειρά από ζητήματα.

Στην αγορά του φορητού δεν έχεις αποδεκτεί την άδεια από τη Microsoft ακόμα. Θα εμφανιστεί η άδεια κατά την πρώτη εκκίνηση,
και θα ζητηθεί να επιλέξεις ότι την αποδέχεσαι για να συνεχίσεις (το ειρωνικό είναι ότι δεν υπάρχει κουμπί για μη-αποδοχή, με αποτέλεσμα να πρέπει να κλείσεις τον υπολογιστή από το κουμπί Power, το κρατάς πατημένο για 5s).

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις τεκμήρια (π.χ. φωτογραφίες από την οθόνη που δείχνει κάθε βήμα) και τη μη αποδοχή της άδειας της Microsoft. Αν δεν αποδεχτείς την άδεια της Microsoft τότε υπάρχει ένας τυπικός τρόπος για να πάρεις χρήματα πίσω. Μπορείς να πάρεις φωτογραφίες μετά και από την εγκατάσταση του Ubuntu, που δείχνει partitions, το σύστημα αρχείων, κτλ.

Από φωτογραφίες, πάρε την οθόνη που δείχνει την άδεια (EULA) της Microsoft. Ακόμα, πάρε και το κομμάτι της EULA που λέει ότι αν δεν αποδέχεσαι την EULA, μπορείς να ζητήσεις refund. Ο τυπικός τρόπος για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω είναι μέσω αυτού του κομματιού της EULA.

Αν έχεις όρεξη για βίντεο, μπορείς να πάρεις και βίντεο. Βοηθάει μετά όταν θέλεις να κάνεις μια ωραία εγγραφή ιστολογίου.

Το επόμενο βήμα είναι επικοινωνία με τη Dell όπου αναφέρεις ότι δεν έχεις αποδεχτεί την άδεια, και θέλεις να πάρεις το refund. Αν στο support πουν ότι δεν έχουν ιδεά για το τι μιλάς, ζήτησε να μιλήσεις σε κάποιον που είναι πιο πάνω στην ιεραρχία (στα αγγλικά λέμε, could you please escalate this call?). Κράτησε σημειώσεις για τα όσα λεχθούν.

Αυτό έχει γίνει στο εξωτερικό, και μιλάμε και για Τσεχία, Πολωνία, κτλ. Για την Ελλάδα είναι πιθανό να έχει γίνει, ωστόσο δύσκολα βρίσκεις άτομα να μιλήσουν.

Καλή επιτυχία.