Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2008, 21:06
από simosx
Αν το first level support δεν έχει ιδέα, ζήτησε να μιλήσεις με τον προϊστάμενο ή κάποιον επικεφαλή.
Γενικά τα άτομα που είναι στο first level support γνωρίζουν να σου πούνε αυτά που είναι γραμμένα μπροστά τους.
Δεν ξέρω αν έχεις την τεχνική δυνατότητα για καταγραφή της συνομιλίας σε περίπτωση που χρειαστεί αργότερα.
Είναι καλό να ζητάς το όνομα του ατόμου με το οποίο μιλάς, κάτι που βοηθάει για να πας γρηγορότερα σε μια βαθμίδα παραπάνω.

Το άλλο ζήτημα είναι η επικοινωνία με την υποστήριξη της Microsoft Hellas, για το ίδιο θέμα. Στην Αγγλία, εδώ και μερικούς μήνες, γνωρίζουν για το θέμα της επιστροφής των χρημάτων και σου δίνουν και το τηλέφωνο του κάθε κατασκευαστή.
Αν υπήρχε τεκμήριο για το αν η MS Hellas γνωρίζει ή δε γνωρίζει για το θέμα της επιστροφής των χρημάτων, τότε αυτό θα ήταν κάτι καλό να ξέρουμε.

Νομίζω ότι μπορείς να εγκαταστήσεις, τουλάχιστον για τώρα, το Ubuntu, σε dualboot.