Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2010, 20:14
Φίλτατε Κώστα, ὅπως θὰ διαπίστωσες ἀπὸ τὴ μέχρι τώρα συζήτηση, τὸ θέμα τοῦ δωρεὰν ἢ ἐπὶ πληρωμῇ λογισμικοῦ εἶναι μᾶλλον τὸ λιγότερο. Τόσο ὁ MakisM1 ὅσο καὶ ἐγώ (καὶ πιθανότατα οἱ περισσότεροι ἐδῶ) δὲν ἔχουμε πρόβλημα νὰ πληρώσουμε γιὰ κάτι ποὺ τὸ χρειαζόμαστε πραγματικά. Ἂν καί, γιὰ νὰ λέμε τὴν ἀλήθεια, ἔχω χρησιμοποιήσει στὸ... ἁμαρτωλὸ παρελθόν μου (ἐποχὴ Windows) σπασμένα προγράμματα, κάτι ποὺ ἔχω ἀφήσει ἐδῶ καὶ ἀρκετὰ χρόνια πίσω μου
. Τὸ πρόβλημα γιὰ μένα εἶναι πόσο κοντὰ ἢ μακριὰ ἀπὸ τὸ κοινοτικὸ πνεῦμα εἶναι οἱ τελευταῖες κινήσεις τῆς Canonical - πόσο διευκολύνουν τὸν νέο χρήστη, τὸν συνηθισμένο στὴ φιλοσοφία τοῦ «κατεβάζω ὅ,τι νἄναι, ψάχνω γιὰ σπαστήρια, τσαλαβουτάω, σκέφτομαι μόνο τὴν πάρτη μου, βαριέμαι νὰ διαβάσω ὁδηγίες καὶ ὅλα αὐτὰ τὰ γνωστά», νὰ ἀλλάξει σιγὰ-σιγὰ συνήθειες καὶ νὰ γίνει πιὸ συνειδητὸς χρήστης καὶ - ἴσως - πιὸ ἐνεργὸς πολίτης.