Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2010, 21:34
από stavrosLinux
Off topic:
    sokoban4ever έγραψε:..

    To πέρασμα σε μια τέτοια διανομή είναι πιστεύω ότι ποιο εύκολο για έναν χρήστη ubuntu μετά
    φυσικά το Linux mint που είναι ίσως η ευκολότερη διανομή του κόσμου ...


    τι έχεις να πεις για αυτό, το mint πέρασε σε debian testing :problem:
    http://www.h-online.com/open/news/item/Linux-Mint-Debian-released-1074504.html