Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2010, 21:34
Off topic:
sokoban4ever έγραψε:..
To πέρασμα σε μια τέτοια διανομή είναι πιστεύω ότι ποιο εύκολο για έναν χρήστη ubuntu μετά
φυσικά το Linux mint που είναι ίσως η ευκολότερη διανομή του κόσμου ...
τι έχεις να πεις για αυτό, το mint πέρασε σε debian testing
http://www.h-online.com/open/news/item/Linux-Mint-Debian-released-1074504.html