Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2010, 12:39
από MakisM1
Ετσι!

Πραγματικα ειμαστε πολυ κοντα, το δικο μου "δια ταυτα" (το προτεινα σε προηγουμενο ποστ) ηταν να υπαρχει ξεχωριστη κατηγορια στο Software Center για λογισμικο επι πληρωμη.

Τωρα, αν φτιαξουν και διανομη Ubuntu Pro δεν με χαλαει να ειμαι και Pro... χεχε

Off topic:
Ειμαι περηφανος για το παλληκαρι μου! Εχει ηδη δωσει δειγματα συνειδησης και ωριμης σκεψης που πραγματικα μου ζεσταινουν την καρδια.