Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 16:35
Δεν αγγίζεις την ουσία του προβλήματος με την απάντηση σου, όμως!
Επίσης προσωπικά, δεν βλέπω το ζήτημα καθόλου ιδεολογικά, πρακτικά το αντιμετωπίζω.
Θα φέρω ένα ακραίο παράδειγμα, για να γίνω κατανοητός...
Αν σου λέγανε ότι για να γράψεις ένα γράμμα, θα πρέπει να κάθεσαι σε συγκεκριμένου τύπου τραπέζι,
να έχεις συγκεκριμένου τύπου μολύβι και κάθε χρόνο πρέπει να πληρώνεις στην κυβέρνηση έναν ειδικό φόρο
για να μπορείς να διαβάζεις τα παλιά σου γράμματα, πως θα αντιμετώπιζες το ζήτημα;
Σκέψου τώρα, να μην υπήρχε και καμία εναλλακτική λύση από τεχνικής απόψεως!
Εδώ έγκειται η σημασία του ελεύθερου λογισμικού και των ανοιχτών προτύπων,
για μια ελεύθερη κοινωνία σκεπτόμενων πολιτών.
Επίσης προσωπικά, δεν βλέπω το ζήτημα καθόλου ιδεολογικά, πρακτικά το αντιμετωπίζω.
Θα φέρω ένα ακραίο παράδειγμα, για να γίνω κατανοητός...
Αν σου λέγανε ότι για να γράψεις ένα γράμμα, θα πρέπει να κάθεσαι σε συγκεκριμένου τύπου τραπέζι,
να έχεις συγκεκριμένου τύπου μολύβι και κάθε χρόνο πρέπει να πληρώνεις στην κυβέρνηση έναν ειδικό φόρο
για να μπορείς να διαβάζεις τα παλιά σου γράμματα, πως θα αντιμετώπιζες το ζήτημα;
Σκέψου τώρα, να μην υπήρχε και καμία εναλλακτική λύση από τεχνικής απόψεως!
Εδώ έγκειται η σημασία του ελεύθερου λογισμικού και των ανοιχτών προτύπων,
για μια ελεύθερη κοινωνία σκεπτόμενων πολιτών.