Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2008, 18:11
από mixasgr
Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα ούτε ποιος είναι υπεύθυνος ούτε γιατί ξέρουν... :shock:

Την τελευταία εβδομάδα είχαμε εξελίξεις στο θέμα, και τις οποίες θα γράψω αναλυτικά παρακάτω. Κατα αρχάς δηλώνω ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω να δυσφημήσω την Dell γενικότερα σαν εταιρία και ότι γράψω αποτελούν αποτέλεσμα της δική μου εμπειρίας πάνω στο θέμα.
* Δεν θα αναφέρω το ονόματα των αντιπροσώπων για ευνόητους λόγους.


- Τετάρτη 22/10

Παραλαμβάνω το laptop της σειράς Inspiron 1525 από τον μεταπωλητή εδώ στην Θεσσαλονίκη όπου και διαμένω.
Επειδή είναι ήδη αργά και το customer support είναι ανοικτό ως τις 5, τσίμα τσίμα προλαβαίνω και παίρνω τηλέφωνο. Εκεί μου λένε ότι δεν γνωρίζουν κάτι σχετικό με το θέμα και με παραπέμπουν στην Τεχνική υποστήριξη.
Επίσης επειδή κλείνανε και δεν είχανε χρόνο με είπαν να τηλεφωνήσω την επόμενη ημέρα από το πρωί.

Έστι και έγινε...

- Πέμπτη 23/10

Παίρνω τηλέφωνο απευθείας στην Τεχνική υποστήριξη και πάλι μετά από αναμονή και αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα μου απαντάνε ότι δεν γνωρίζουν/δεν μπορούν να κάνουν κάτι... όπου ακούω και μερικά κουλά τύπου
...η άδεια είναι απλά ενημερωτική...
ή
...δεν μπορείτε να βάλετε άλλο λειτουργικό εκτός από Windows Vista...

και με παραπέμπουν στον manager κύριο Κ. (δίνοντας μου το τηλέφωνό του), χωρίς φυσικά να μου πουν ότι ο κύριος Κ. λείπει εκτός Ελλάδος και ότι δεν θα απαντάει στο τηλέφωνό του :!:
Έτσι περνά αυτή η ημέρα χωρίς αποτέλεσμα....

- Παρασκευή 24/10

Ξαναπαίρνω τηλέφωνο αλλεπάλληλες φορές στον κύριο Κ. και πάλι δεν απαντάει (...φυσικό αφού είναι είναι εκτός, το οποίο δεν γνωρίζω την παρούσα στιγμή...) και έτσι αποφασίζω να μιλήσω ξανά με το customer support για κάποιον άλλο υπέυθυνο ή κάποιο άλλο τηλέφωνο. Έτσι φτάνει σε εμένα το email του κυρίου Κ. όπου και αποφασίζω να αποστείλλω το παρακάτω email.

Έχω αγοράσει ένα φορητό υπολογιστή της σειράς Dell Inspiron 1525 από μεταπωλητή - (...) - στην Θεσσαλονίκη όπου και διαμένω.
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το laptop καθεαυτό, έχω πρόβλημα με τα MS Windows Vista, τα οποία δεν θα ήθελα.

Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αναφέρονται στην 2η οθόνη με το που ενεργοποιείται το laptop (τους επισυνάπτω σε εικόνα) αναφέρεται ότι... "Εαν δεν αποδέχεσθε αυτούς τους όρους, μην εγκαταστήσετε το λογισμικό. Αντί αυτού, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή ή τον υπεύθυνο εγκατάστασης, για πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής που αφορά επιστροφή χρημάτων ή πίστωση."

Όπως ανέφερα παραπάνω δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τα MS Windows Vista αλλά θα χρησιμοποιήσω άλλο λειτουργικό. Από την στιγμή όμως που δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω και δεν αποδέχομαι τους όρους χρήσης θα ήθελα να κινήσω την παραπάνω διαδικασία ώστε να έχω επιστροφή χρημάτων ή πίστωση για το λογισμικό το οποίο δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω.

*Φυσικά δεν έχω προχωρήσει πέρα από αυτό το βήμα και το laptop βρίσκετε σε αυτό το σημείο ως ότου λυθεί το θέμα.

Έχω ήδη μιλήσει με τον μεταπωλητή - (...) - , οι οποίοι με παρέπεμψαν σε εσάς διότι όπως αναφέρουν αυτοί δεν φέρουν καμία ευθύνη για το laptop, καθώς το παραλαμβάνουν ως έχει και ειδικά δεν ανήκει σε αυτούς η δικαιοδοσία ή συμφωνία που έγινε για το license των MS Windows Vista.

Επίσης έχω ήδη μιλήσει με την Microsoft Hellas, οι οποίοι επίσης με παρέπεμψαν σε εσάς διότι όπως αναφέρουν η άδεια έχει πουληθεί σε εσάς τον κατασκευαστή και δεν φέρουν κάποια ευθύνη.

Ακόμα έχω μιλήσει με το Customer Support και τεχνική υποστήριξη σας ωστόσο δεν βρέθηκε κάποια σχετική λύση και με παρέπεμψαν σε εσάς. Σας έχω τηλεφωνήσει πολλές φορές ωστόσο πάντοτε απαντάει τηλεφωνητής, όπου και άφησα σχετικό μήνυμα.

Παρακαλώ ενημερώστε με για το πως θα γίνει η παραπάνω διαδικασία ή τι θα μπορούσα να κάνω εγώ.

Mixasgr

Εικόνα



Άμεσα μου έρχεται απάντηση που αποκαλύπτει ότι ο κύριος Κ. λείπει με σχετικές οδηγίες για επικοινωνία με την κυρία Π.
Παίρνω τηλέφωνο την κυρία Π. στην οποία προωθώ και το σχετικό email την στιγμή που μιλάμε στο τηλέφωνο και η οποία το βλέπει και απαντά ότι θα δει το θέμα και θα με ενημερώσει. Παράλληλα δέχομαι ένα email από την κυρία Β. και την οποία τηλεφωνώ και την ενημερώνω ότι ήδη έχω μιλήσει με την κυρία Π. και να συνεννοηθούν μεταξύ τους για να αποφευχθεί κάποιο μπέρδεμα, μάλιστα αφήνω και το τηλέφωνό μου ώστε να επικοινωνήσει μαζί μου μόλις υπάρχει κάποιο νέο.
Κάποια ώρα αργότερα όντως η κυρία Β. μου τηλεφωνεί, ωστόσο και πάλι δεν υπάρχει λύση και μένουμε στο να περιμένω ενημέρωση για το θέμα μου.

- Σάββατο και Κυριακή 25&26/10

Πήγαμε για καφεδάκι...

- Δευτέρα 27/10

Περιμένω ως το μεσημέρι της Δευτέρας όπου φυσικά δεν είχα καμιά απάντηση και αποφασίζω να επικοινωνήσω με την κυρία Β.. Δεν μπορώ να την εντοπίσω στο τηλέφωνο και της αποστέλλω σχετικό email,
Κυριά Β. είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο και είχατε πει ότι θα βλέπατε το θέμα και θα μου απαντούσατε. Σας καλώ στο τηλέφωνο αλλά φαίνεται ότι είστε εκτός γραφείου, οπότε σας αποστέλλω αυτό το email.

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου το συντομότερο δυνατό(τηλ 6999999999), ώστε να προχωρήσουμε στην επίλυση του θέματος.
mixasgr


στο οποίο απαντά και αναφέρει ότι:

Καλημέρα κύριε mixasgr,

Έχει μεταφερθεί το ζήτημα στην υπεύθυνη για τη (...), κα Α..

Εαν έχετε τη καλοσύνη, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί της στο κινητό 6999-999999 τη Τετάρτη.

Ευχαριστώ"


- Τρίτη 28/10

Εθνική εορτή και ώρα για μάσα...

- Τετάρτη 29/10

Τι να κάνω και εγώ περίμενα ως την Τετάρτη...σήμερα δηλαδή... όπου και προσπαθούσα να επικοινωνήσω με την κυρία Α. και ως τις 1 η ώρα το τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο. Μετά τις 1 χτυπούσε ωστόσο η κυρία Α. ουδέποτε μου απάντησε. Ενδιάμεσα μίλησα ξανά με την κυρία Β. στις 12:00, η οποία υποτίθεται ότι θα ενημέρωνε την κυρία Αντωνάκου, ωστόσο η ώρα πήγε 4 και φυσικά καμία απάντηση.

Τώρα έκανα μια σούμα με όλα τα παραπάνω και τους το έστειλα και στους 4... μπας και απαντήσουν καμια μέρα...
[Είναι η σούμα όλων των παραπάνω... δεν χρειάζεται να τα ξαναδιαβάσετε...]

Δυστυχώς δεν έχω άλλο τρόπο να καταφέρω εντοπίσω κάποιον που θα μπορέσει να δώσει λύση στο θέμα μου για αυτό σας αποστέλλω αυτό το αναλυτικό email. Η υποστήριξη που λαμβάνω μέχρι στιγμής δεν έχει καμία σχέση με τον καλό όνομα που έχει η εταιρίας σας στον χώρο και αρχίζω να λυπάμαι για την επιλογή μου.
Σας στέλνω όλο το ιστορικό, μήπως και μπορέσετε να μου δώσετε κάποια απάντηση.

Εδώ και μία εβδομάδα, την Τετάρτη 22/10 αγόρασα ένα laptop Inspiron 1525 από to μεταπωλητή - (...) - στην Θεσσαλονίκη όπου και διαμένω.

Το θέμα μου είναι το εξής, το οποίο σας έχω ήδη γνωστοποιήσει σε προηγούμενα email μου:
--------------------------------------------------
"Έχω αγοράσει ένα φορητό υπολογιστή της σειράς Dell Inspiron 1525 από μεταπωλητή - (...) - στην Θεσσαλονίκη όπου και διαμένω.
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το laptop καθεαυτό, έχω πρόβλημα με τα MS Windows Vista, τα οποία δεν θα ήθελα.

Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αναφέρονται στην 2η οθόνη με το που ενεργοποιείται το laptop (τους επισυνάπτω σε εικόνα) αναφέρεται ότι... "Εαν δεν αποδέχεσθε αυτούς τους όρους, μην εγκαταστήσετε το λογισμικό. Αντί αυτού, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή ή τον υπεύθυνο εγκατάστασης, για πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής που αφορά επιστροφή χρημάτων ή πίστωση."

Όπως ανέφερα παραπάνω δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τα MS Windows Vista αλλά θα χρησιμοποιήσω άλλο λειτουργικό. Από την στιγμή όμως που δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω και δεν αποδέχομαι τους όρους χρήσης θα ήθελα να κινήσω την παραπάνω διαδικασία ώστε να έχω επιστροφή χρημάτων ή πίστωση για το λογισμικό το οποίο δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω.

*Φυσικά δεν έχω προχωρήσει πέρα από αυτό το βήμα και το laptop βρίσκετε σε αυτό το σημείο ως ότου λυθεί το θέμα.

Έχω ήδη μιλήσει με τον μεταπωλητή - (...) - , οι οποίοι με παρέπεμψαν σε εσάς διότι όπως αναφέρουν αυτοί δεν φέρουν καμία ευθύνη για το laptop, καθώς το παραλαμβάνουν ως έχει και ειδικά δεν ανήκει σε αυτούς η δικαιοδοσία ή συμφωνία που έγινε για το license των MS Windows Vista.

Επίσης έχω ήδη μιλήσει με την Microsoft Hellas, οι οποίοι επίσης με παρέπεμψαν σε εσάς διότι όπως αναφέρουν η άδεια έχει πουληθεί σε εσάς τον κατασκευαστή και δεν φέρουν κάποια ευθύνη.

Ακόμα έχω μιλήσει με το Customer Support και τεχνική υποστήριξη σας ωστόσο δεν βρέθηκε κάποια σχετική λύση και με παρέπεμψαν σε εσάς. Σας έχω τηλεφωνήσει πολλές φορές ωστόσο πάντοτε απαντάει τηλεφωνητής, όπου και άφησα σχετικό μήνυμα.

Παρακαλώ ενημερώστε με για το πως θα γίνει η παραπάνω διαδικασία ή τι θα μπορούσα να κάνω εγώ.

mixasgr"
--------------------------------------------------

Έκτοτε ο ένας αντιπρόσωπος σας με στέλνει στον άλλο αλλά κανένας δεν μου δίνει απάντηση.

Αναλυτικά:

- Την Τετάρτη 22/10 παίρνω τηλέφωνο στο customer support , οι οποίο δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν κάτι για το θέμα και με παραπέμπουν στην Τεχνική υποστήριξη. Παίρνω τηλέφωνο στην Τεχνική υποστήριξη ωστόσο μου απαντάνε ότι ούτε αυτοί γνωρίζουν και να τους ξανακαλέσω την επόμενη ημέρα.
- Την Πέμπτη 23/10 παίρνω τηλέφωνο απευθείας στην Τεχνική υποστήριξη και πάλι μετά από αναμονή και αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα μου απαντάνε ότι δεν γνωρίζουν/δεν μπορούν να κάνουν κάτι και με παραπέμπουν στον manager κύριο Κ. (δίνοντας μου το τηλέφωνό του), χωρίς φυσικά να μου πουν ότι ο κύριος Κ. λείπει και ότι δεν θα απαντάει στο τηλέφωνό του.
Έτσι περνά αυτή η ημέρα χωρίς αποτέλεσμα.
- Την Παρασκευή 24/10 ξαναπαίρνω τηλέφωνο αλλεπάλληλες φορές στον κύριο Κ. και πάλι δεν απαντάει (φυσικό αφού είναι είναι εκτός, το οποίο δεν γνωρίζω την παρούσα στιγμή) και έτσι αποφασίζω να μιλήσω ξανά με το customer support για κάποιον άλλο υπέυθυνο ή κάποιο άλλο τηλέφωνο. Έτσι φτάνει σε εμένα το email του κυρίου Κ. όπου και αποφασίζω να αποστείλλω το παραπάνω email. Άμεσα μου έρχεται απάντηση που αποκαλύπτει ότι ο κύριος Κ. λείπει με σχετικές οδηγίες για επικοινωνία με την κυρία Π. .
Παίρνω τηλέφωνο την κυρία Π. στην οποία προωθώ και το σχετικό email την στιγμή που μιλάμε στο τηλέφωνο και η οποία το βλέπει και απαντά ότι θα δει το θέμα και θα με ενημερώσει. Παράλληλα δέχομαι ένα email από την κυρία Β. και την οποία τηλεφωνώ και την ενημερώνω ότι ήδη έχω μιλήσει με την κυρία Π. και να συνεννοηθούν μεταξύ τους για να αποφευχθεί κάποιο μπέρδεμα, μάλιστα αφήνω και το τηλέφωνό μου ώστε να επικοινωνήσει μαζί μου μόλις υπάρχει κάποιο νέο.
Κάποια ώρα αργότερα όντως η κυρία Β. μου τηλεφωνεί, ωστόσο και πάλι δεν υπάρχει λύση και μένουμε στο να περιμένω ενημέρωση για το θέμα μου.
- Περιμένω ως το μεσημέρι της Δευτέρας όπου φυσικά δεν είχα καμιά απάντηση και αποφασίζω να επικοινωνήσω με την κυρία Β.. Δεν μπορώ να την εντοπίζω στο τηλέφωνο και της αποστέλλω σχετικό email, στο οποίο απαντά και αναφέρει ότι:
"Καλημέρα κύριε mixasgr,



Έχει μεταφερθεί το ζήτημα στην υπεύθυνη για τη (...), κα Α..

Εαν έχετε τη καλοσύνη, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί της στο κινητό 69(...) τη Τετάρτη.



Ευχαριστώ"

- Σήμερα Τετάρτη προσπαθούσα να επικοινωνήσω με την κυρία Α. και ως τις 1 η ώρα το τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο. Μετά τις 1 χτυπούσε ωστόσο η κυρία Α. ουδέποτε μου απάντησε. Ενδιάμεσα μίλησα ξανά με την κυρία Β. στις 12:00, η οποία υποτίθεται ότι θα ενημέρωνε την κυρία Α., ωστόσο η ώρα είναι ήδη 4 και φυσικά καμία απάντηση.

- Σας κοινωποιώ το παραπάνω ιστορικό, αναλυτικά και με όλες τις λεπτομέριες. Απευθύνομαι σε εσάς ως Dell από την Τετάρτη 22/10 και κάθε φορά το θέμα μεταβιβάζεται σε άλλο αντιπρόσωπο. Δεν αφορά εμένα το ποιος αντιπρόσωπος έχει αναλάβει το θέμα ή πότε ενημερώθηκε. Για εμένα έχει περάσει 1 εβδομάδα χωρίς απάντηση, 1 εβδομάδα που περιμένω να χρησιμοποιήσω το laptop.


Περιμένω την απαντησή σας γραπτώς στο email αυτό και αν χρειάζετε κάποια άλλη πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μου στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχω αφήσει.

mixasgr



και μόλις παρέλαβα email από την κυρία Β. ότι :
Αγαπητέ κύριε mixasgr,

Σας ζητούμε συγνώμη για την όλη καθυστέρηση, η κα Α. έχει ήδη ενημερωθεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Με εκτίμηση,


αυτά... :cry: