Δημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2008, 01:05
από mixasgr
simosx έγραψε:mixasgr,
παρακολουθώ με ενδιαφέρον την πρόοδο με το refund. Κράτησε μας ενήμερους για τη διαδικασία.

Nsk, οι πωλητές δίνουν κάποιες πληροφορίες που δεν είναι 100% ορθές. Η διαδικασία που ακολουθούμε τις πιο πολλές φορές είναι με τη χρήση των κανόνων που περιλαμβάνονται στην EULA, όπου όταν δε δεχτείς την άδεια, μπορείς να πάρεις χρήματα πίσω.

Σε παρόμοιο πρόσφατο παράδειγμα στην Αγγλία, κάποιος με Dell πήρε τηλέφωνο και μετά από 2-3 άτομα στη γραμμή κατάφερε και πήρε τα χρήματά του πίσω δίχως πρόβλημα.


Ναι και εγώ το παρακολουθώ...με ενδιαφέρον ... γιατί δεν μπορώ να κάνω και κάτι... :P

Μια μικρή παρένθεση για τους πωλητής και μετά θα γράψω την συνέχεια... της σαπουνόπερας...

Επειδή και εγώ ήμουν πωλητής σε γνωστή μεγάλη εταιρία πληροφορικής, μπορώ να πω ότι όντως ότι οι... "πληροφορίες δεν είναι 100% ορθές". Αυτό ισχύει κυρίως επειδή δεν υπάρχει γνώση ή η πληροφόρηση που δίνεται στους πωλητές είναι λάθος (τώρα αυτό δεν ξέρω αν γίνεται επίτηδες ή όχι). Προσωπικά αν δεν ήξερα/δεν είχα σχέση με linux θα πίστευα τις(...) που μου λέγανε οι υπεύθυνου μου όσον αφορά το τι ισχύει και τι όχι για τα Vista κτλ, αλλά γενικά υπάρχουν πολλά θέματα που είναι στο σκοτάδι...
Άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό με την ευρύτερη αγορά των laptop, από αυτά που γνωρίζω πάντα, είναι ότι κανονικά υπάρχει απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ελάχιστη εγγύηση 2 χρόνια, που ισχύει ήδη στο εξωτερικό. Τώρα εδώ... το πανηγυράκι συνεχίζεται με τις περισσότερες εταιρίες να δίνουν 1 χρόνο εγγύησης κτλ κτλ.
Αυτό το έμαθα σε άσχετη φάση από πελάτη που μίλησε με τα κεντρικά της εταιρίας του laptop... για κάποιο θέμα εγγύησης. Φυσικά καμιά σχετική ενημέρωση δεν είχα εσωτερικά από την ίδια την επιχείρηση και επίσης καμία απάντηση όταν έθεσα το θέμα σε προϊστάμενο μου.

Οπότε... γενικά είναι μπάχαλο η κατάσταση στην αγορά υπολογιστών στην χώρα μας και ειδικά στα laptop. Τώρα κάποιοι σίγουρα βολεύονται με αυτό αλλά νομίζω ότι οι περισσότεροι είναι θύματα παραπληροφόρησης ηθελημένης ή μη.


Μετά την έκθεση ιδεών ως προχωρήσω στο θέμα μας...

Αφού και την Τετάρτη δεν είδα φως στο τούνελ... έφτασε η Πέμπτη. Περίμενα πάλι μπας και η κυρία Α. επικοινωνήσει μαζί μου αλλά πάλι τίποτα. Δοκίμασα στο τηλέφωνο που μου είχαν δώσει αλλά τζίφος. Έτσι ξανατηλεφώνησα στην κυρία Β. ώστε να μάθω τι γίνετε και γιατί η κυρία Α. δεν επικοινωνεί.
[Στα παρακάτω ήταν παρών και ο φίλος και μέντορας linuxman ;) ]
Φυσικά η κυρία Β. απολογήθηκε για μια ακόμα φορά και είπε ότι θα ξαναενημερώσει την κυρία Α. ώστε να επικοινωνήσει μαζί μου.

Πέρασε κάποια ώρα και ξαφνικά η κυρία Α. τηλεφώνησε. Εκείνη την ώρα όμως είχα φύγει και έτσι άφησε τηλέφωνο για να επικοινωνήσω μαζί της. Το οποίο και έκανα. Σε μια σύντομη συζήτηση της εξήγησα ξανά το θέμα και με ενημέρωσε ότι υπάρχει αυτή η... καθυστέρηση διότι δεν τους έχει ξανατύχει και ότι ήδη το νομικό τμήμα της Dell το κοιτάει. Έτσι μείναμε σε αυτό, με εξήγησε επίσης ότι αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο, δηλαδή εξελίξεις θα έχουμε από εβδομάδα αλλά προτού γίνει ότι είναι να γίνει είπε ότι θα πρέπει να έχει περάσει από το νομικό τμήμα. Και ως συνήθως... περιμένω τώρα τις εξελίξεις.

Αυτά... τα λίγα...
Ένα ενθαρρυντικό πράγμα είναι ότι έτρεχε το 8.10 σε live και όλα τα βλέπει ok, όπως και την wireless, οπότε ψιλοκάνω δουλειά με το live...