Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2011, 19:42
Νομίζω πως πρέπει να το δούμε και λίγο αλλιώς και γιατί όχι και με θετικό μάτι.
Καταρχήν στην περιγραφή του προϊόντος αναφέρει ότι είναι βασισμένο στο Ubuntu. Οπότε όταν μία εταιρεία πουλά ένα ΕΛΛΑΚ προϊόν και σου ποιο είναι αυτό (Ubuntu στην προκειμένη), μέσα από ένα επίσημο δικτυακό χώρο, μόνο καλό μπορεί να κάνει στο Ubuntu, στο Linux και στο ΕΛΛΑΚ γενικότερα. Tο e-shop ή κάποιο άλλο κατάστημα δεν θα είχε προϊόντα με τις λέξεις Ubuntu, Libre Office κτλ εάν αυτά δεν ήταν προς πώληση. Θα χαιρόμουν εάν το έβλεπα στα ράφια του Public πχ γιατί μαζί με εμένα θα το έβλεπαν και άλλοι που ίσως δεν ξανάκουσαν λέξεις όπως ΕΛΛΑΚ, uBUNTU κοκ. Στη συνέχεια είναι στη ευχέρεια του καθενός είτε να το αγοράσει είτε να ψάξει και να βρει πως υπάρχει και δωρεάν. Τουλάχιστον δίνεται επιτέλους η επιλογή στην Ελλάδα να αγοράσει κάποιος από μία Ελληνική εταιρεία ένα λειτουργικό σύστημα που ΔΕΝ είναι MS WN. Τέλος, έχω την εντύπωση πως μία εταιρεία σαν τη Magenta δε θα έκλεβε το logo του Ubuntu.
Ευγένιος
Καταρχήν στην περιγραφή του προϊόντος αναφέρει ότι είναι βασισμένο στο Ubuntu. Οπότε όταν μία εταιρεία πουλά ένα ΕΛΛΑΚ προϊόν και σου ποιο είναι αυτό (Ubuntu στην προκειμένη), μέσα από ένα επίσημο δικτυακό χώρο, μόνο καλό μπορεί να κάνει στο Ubuntu, στο Linux και στο ΕΛΛΑΚ γενικότερα. Tο e-shop ή κάποιο άλλο κατάστημα δεν θα είχε προϊόντα με τις λέξεις Ubuntu, Libre Office κτλ εάν αυτά δεν ήταν προς πώληση. Θα χαιρόμουν εάν το έβλεπα στα ράφια του Public πχ γιατί μαζί με εμένα θα το έβλεπαν και άλλοι που ίσως δεν ξανάκουσαν λέξεις όπως ΕΛΛΑΚ, uBUNTU κοκ. Στη συνέχεια είναι στη ευχέρεια του καθενός είτε να το αγοράσει είτε να ψάξει και να βρει πως υπάρχει και δωρεάν. Τουλάχιστον δίνεται επιτέλους η επιλογή στην Ελλάδα να αγοράσει κάποιος από μία Ελληνική εταιρεία ένα λειτουργικό σύστημα που ΔΕΝ είναι MS WN. Τέλος, έχω την εντύπωση πως μία εταιρεία σαν τη Magenta δε θα έκλεβε το logo του Ubuntu.
Ευγένιος