Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2011, 11:24
από nikosal
Από ό,τι βλέπω ο εκδότης μένει ο ίδιος (αρχικά είχα καταλάβει ότι άλλαζε, ότι δηλ. η ομάδα είχε φύγει εν χορώ από τον εκδότη για να κάνουν ανεξάρτητη έκδοση. Τελικά, απλά διέκοψαν τη συνεργασία με το αγγλικό μητρικό περιοδικό) οπότε η τακτική του να δίνει το τεύχος στην επαρχία ένα μήνα μετά δεν νομίζω να αλλάξει. Φυσικά και εκείνοι έχουν το λόγο τους -δεν επαρκεί το τιράζ για ταυτόχρονη κυκλοφορία σε Αθήνα - Επαρχία και δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για αυτό. Εξάλλου αν θέλουμε το περιοδικό έγκαιρα ας κάνουμε μια συνδρομή που κοστίζει και φθηνότερα.