Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2011, 13:15
από konnn
nikosal έγραψε:Δεν το είχα προσέξει αυτό, νόμιζα ότι η συνδρομή ήταν φθηνότερη.
Νομίζω πως περιέχει και τα έξοδα αποστολής.