Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2008, 19:20
από mixasgr
nikosal έγραψε:Έχουμε μείνει μια βδομάδα χωρίς εξελίξεις, τι γίνεται;

Ναι όντως, που εξαφανίσθηκε αυτός ο μixas_gr :?:
Λες να τον έφαγε η MS? :P


matthew έγραψε:Μπράβο που το παλεύεις φίλε mixasgr. Μακάρι να βγάλεις άκρη & να κάνεις την αρχή & τότε να δεις τι έχει να γίνει. Θα το μάθει όλος ο κόσμος & θα ξυπνήσει. Ελπίζουμε τέτοιες κινήσεις να αποτελέσουν την αρχή για το γκρέμισμα του μονοπωλίου της MS.


Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και την υποστήριξη. ;)

Δεν με ενδιαφέρει τόσο το να ... "γκρεμίσω το μονοπώλειο της MS" αλλά τα έχω πάρει με αυτό το νταβατζιλίκι.
Νομίζω ο φίλος enonanone το περιγράφει τέλεια...
enonanone έγραψε:Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα και είμαι αντίθετος με το να πληρώνω τα vista χωρις να τα θέλω. Αυτή τη στιγμή όποιος αγοράζει υπολογιστή υποστηρίζει τη microsoft με το έτσι θέλω.



Τώρα στην συνέχεια... (κάτσε να θυμηθώ και που είχα μείνει... :x )

Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε μείνει στο ότι μίλησα με την κυρία Α. και ότι το νομικό τμήμα της Dell το κοιτάει το θέμα γιατι δεν τους έχει ξανατύχει κτλ. αυτό ήταν την Πέμπτη 30/10.

- Παρασκευή 31/10 - Σάββατο 01/11 - Κυριακή 02/11 - Δευτέρα 03/11
Απλά περίμενα... νομικό τμήμα είναι αυτό, μέχρι να κάτσουν οι σοφοί και να συνεδριάσουν θέλει ώρα. Οπότε πέρασαν και αυτές οι ημέρες χωρίς ουσία...

- Τρίτη 04/11
Ε...δεν άντεξα ( :P ) και έστειλα νεο email στην κυρία Α.

Καλησπέρα σας κυρία Α., σας αποστέλλω αυτό το email ώστε να μάθω αν έχουμε κάποιο νέο για το θέμα μου.
Αύριο φτάνουμε αισίως τις 2 εβδομάδες αναμονής... και ακόμα δεν έχω κάποιο νέο.

Σας ενημερώνω από την επόμενη εβδομάδα θα φύγω εκτός για αρκετό καιρό και θα πρέπει να έχω έτοιμο το laptop για να μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Μέχρι αυτή την στιγμή δεν το έχω πειράξει καθώς περιμένω ... την απάντηση σας.

Θα επαναλάβω την πρόταση μου που σας είχα πει και όταν μιλήσαμε τηλεφωνικώς διότι δεν βλέπω την απαραίτητη κινητικότητα ούτε σε εκείνο το ζήτημα. Παρακαλώ ενημερώστε το Τεχνικό σας τμήμα εδώ στην Θεσσαλονίκη για το θέμα ώστε κάποιος τεχνικός σας μετά από συνεννόηση μαζί μου να έρθει ή να πάω εγώ στα κεντρικά σας εδώ (αν υπάρχουν) και να αφαιρέσει το Windows Vista από το δίσκο, να πάρει το DVD και το σχετικό αυτοκόλλητο για να ελέγξετε ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει το λειτουργικό (και με ένα απλό τηλεφώνημα στην Microsoft Hellas μπορείτε να επιβεβαιώσετε άμεσα ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί το κλειδί του λειτουργικού). Φυσικά στην συνέχεια να μου χορηγήσει σχετικό αποδεικτικό ότι έγινε το παραπάνω ώστε να μπορέσω να προχωρήσω σε εγκατάσταση άλλου λειτουργικού συστήματος και χρησιμοποιήσω το μηχάνημα.

Ασχέτως με την όλη διαδικασία αυτό θα πρέπει να έχει γίνει ως το Σάββατο 08/11/2008.

Πάντως απορώ με την όλη καθυστέρηση, διότι δεν μπορώ να καταλάβω πόσες ημέρες χρειάζεται το νομικό σας τμήμα να ελέγξει το εν λόγω θέμα. Υποτίθεται ότι ήδη από την Πέμπτη 30/10/2008 το εξέταζε το αρμόδιο τμήμα όπως μου είχατε πει στην τηλεφωνική μας επικοινωνία. Μου φαντάζει απίστευτο για το όνομα και το μέγεθος της εταιρίας σας να μην γνωρίζετε τους όρους χρήσης των προϊόντων που πουλάτε και να θέλετε τόσες πολλές ημέρες για να απαντήσετε.

Όπως και να έχει, περιμένω ακόμα την απάντηση σας.

μixas_gr


Φυσικά... κανένα σημάδι ζωής από την κυρία Α.

- Τετάρτη 05/11
Δυστυχώς είχα υποχρεώσεις εκτός σπιτιού και έτσι δεν πρόλαβα να πάρω τηλέφωνο πριν τις 2-3 που εξαφανίζονται οι υπεύθυνοι. Έτσι κι αλλιώς τι είναι μια μέρα μπροστά στην αιωνιότητα...

- Πέμπτη 06/11
Είχα ξυπνήσει με άγριες διαθέσεις και ήμουν έτοιμος να αρχίσω τα τηλέφωνα σε Γραμματεία Καταναλωτή, ΚΕΠΚΑ κτλ κτλ ωστόσο με πρόλαβαν.
Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο και μου μιλάει μια νέα εκπρόσωπος κυρία Μ., η οποία μου λέει ότι δεν έχουν ξεχάσει το θέμα μου αλλά επειδή δεν τους έχει ξανατύχει υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κτλ. και ότι βλέπει και αυτή τα email μεταξύ τμημάτων να πηγαινοέρχονται κτλ. Την ενημερώνω ξανά για το θέμα με έμφαση σε αυτό που έγραψα και στο email στην κυρία A. ότι τουλάχιστον μέχρι το Σάββατο 08/11 να έχει γίνει η διαδικασία για την αφαίρεση των Vista ή τουλάχιστον να έχω μια γραπτή (μέσω email) αναφορά ότι μπορώ να προχωρήσω σε format και εγκατάσταση άλλου λειτουργικού.
Μου απαντάει ότι θα έπρεπε να μιλήσει με το τεχνικό τμήμα για να ενημερωθεί το πως θα μπορούσε να γίνει αυτό και ότι θα με έπαιρνε αμέσως πίσω.
Ευτυχώς μετά από κάποια ώρα όταν η κυρία Μ. επικοινώνησε και αφού της το ξαναεξήγησα το θέμα της και ειδικά την γραπτή διαβεβαίωση ότι μπορώ να προχωρήσω σε εγκατάσταση άλλου λογισμικού μου απάντησε ότι θα μου το έστελνε γραπτώς αυτή ή το τεχνικό τμήμα το αργότερο αύριο (σήμερα δηλαδή) Παρασκευή 07/11.
Και το λήξαμε εκεί...

- Παρασκευή 07/11
Με βάση το παραπάνω θα έπρεπε να περιμέναμε καλές εξελίξεις, αμ 'δε όμως... :evil:

Περιμένω..περιμένω και σήμερα, τίποτα στο email. Φτάνει 14:00 η ώρα και αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο στην κυρία Μ. η οποία μου λέει ότι θα το δει και ότι... "θα με έπαιρνε πίσω". Τελικά όμως φάνηκε ότι η κυρία Μ. βιαζόταν να σχολάσει και φυσικά δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο. Η ώρα περνούσε, εγώ έπαιρνα τηλέφωνο μπας και την βρω αλλά τίποτα, θα είχε φύγει.

Οπότε αποφασίζω και πέρνω τηλέφωνο στο 1520 στην Γραμματεία Καταναλωτή για να πάρω τουλάχιστον μερικές συμβουλές. Αυτό που έμαθα και κατάλαβα στην συζήτηση μαζί τους είναι ότι αυτοί μπορούν να παρέμβουν μόνο αν υπάρχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή αν το προϊόν δεν είναι όπως αναγράφεται στην συσκευασία. Επίσης ότι δεν υπάρχει κάποιος άλλος επίσημος φορέας που να ασχολείται με τέτοια θέματα. Ακόμα ότι δεν υπάρχει χρονικό όριο νομικά κατοχυρωμένο που είναι η εταιρία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει και ότι μόνο μαζί τους ύστερα από συνεννόηση μπορώ να βρω λύση στο θέμα.
Τέλος και κάτι σημαντικό ότι δηλαδή οι μεταπωλητές σύμφωνα με τον νόμο είναι συνυπεύθυνοι για τα προϊόντα που πουλάνε. Οπότε την επόμενη φορά που κάποιο μαγαζί σας λέει φούμαρα να τους το πείτε. [δυστυχώς δεν σημείωσα τον αριθμό του νόμου γιατί τώρα μέσω τηλεφώνου μου είπαν ένα μακρινάρι στα γρήγορα... αλλά αυτό ισχύει]


Μετά το ενδιαφέρον τηλέφωνο στο 1520 αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο στην τεχνική τους υποστήριξη μπας και βρω άκρη από εκεί.
Μετά από 2 εβδομάδες+ επιτέλους μίλησα με κάποιον σοβαρό άνθρωπο που ήξερε τι συμβαίνει και όχι σαν έναν από τους πρώτους που μου έχει πετάξει το απίστευτο ότι
...δεν μπορείτε να βάλετε άλλο λειτουργικό εκτός από Windows Vista...


Του εξηγώ το θέμα... και τον ενημερώνω ότι μιλήσει με χίλιους-δυο υπευθύνους ωστόσο το σοκαριστικό ήταν ότι όταν με ρώτησε "ποιο είναι το πρόβλημα;" και του απάντησα ότι "δεν αποδέχομαι τους όρους χρήσης των Win Vista"... (...) ... και ότι "ενδιαφέρομαι να εγκαταστήσω linux" όχι μόνο δεν με ρώτησε το τι είναι αυτό που λέω αλλά μου είπε ότι * το γνωρίζει το θέμα ( :shock: ) * του έχει ξανατύχει ( :shock: ) και ότι * γνωρίζει και αυτός για Linux που ενδιαφέρομαι να βάλω! ( :shock: )

[Γιατί τους κρύβουν αυτούς τους ανθρώπους;]

Του δίνω τον κωδικό του μηχανήματος και μου απαντάει ότι όχι μόνο το laptop υποστηρίζει Vista αλλά Win XP και (αλήθεια είναι) Ubuntu Linux!!!! :o :shock: :o :shock: - Επίσημα και από την εταιρία!

Μετά τα χαρμόσυνα έστω αυτά νέα του ζητάω την γραπτή επιβεβαίωση αυτών που λέει προφορικά ώστε να προχωρήσω σε εγκατάσταση και να χρησιμοποιήσω το laptop επιτέλους. Δηλαδή να μου στείλει ένα email με τα 2 αυτά βασικά σημειά...
1)ότι όσον αφορά το τεχνικό τμήμα που επικαλούνται οι λοιποί υπεύθυνοι δεν υπάρχει πρόβλημα να προχωρήσω σε εγκατάσταση άλλου λειτουργικού (καθώς όπως είπε και ο ίδιος μπορούν άμεσα με ένα τηλέωνο να μάθουν αν είναι ενεγοποιημένα ή όχι τα Vista]
2)ότι το laptop έχει επίσημη υποστήριξη για Ubuntu Linux.

Ωστόσο μου απαντά ότι σαν απλός τεχνικός δεν μπορεί να δώσει τέτοια "επίσημη" και γραπτή απάντηση αλλά ότι θα προωθήσει το θέμα στους υπευθύνους (από Δευτέρα δηλαδή... :( ).

Αυτά... οπότε... ακόμα τίποτα ιδιαίτερο... όσον αφορά το θέμα... παρά μικρά θετικά στοιχεία.

Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι...