Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2011, 19:57
Για τις επιχειρήσεις καλά τα λέει ο fkol k4. Όσον αφορά τους οικειακούς χρήστες, αν για κάποιο λόγο δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν ελεύθερο λογισμικό (πχ gaming), καλώς κάνουν και βάζουν πειρατικό (πχ πειρατικά windows 7 ή πειρατικά games) μιας που τα αυθεντικά κοστίζουν παράλογα (αν το πάρουμε εντελώς τυπικά, αν θέλεις να βάλεις windows 7 στο pc σου θέλεις περίπου 200 ευρώ, μιας που οι dsp εκδόσεις, τυπικά όπως είπαμε, είναι μόνο μαζί με αγορά νέου pc).
To ίδι ισχύει φυσικά για τις ταινίες και τη μουσική.
To ίδι ισχύει φυσικά για τις ταινίες και τη μουσική.