Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2011, 22:37
από simosx
Ilias95 έγραψε:1.Πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε εγγραφή για να δούμε τις διαθέσιμες εργασίες;
simosx έγραψε:3. μετάφραση τεκμηρίωσης (εδώ έχουμε τη μετάφραση δύο tutorial για το προγραμματισμό GNOME σε Python)

2.Για ποια tutorial μιλάμε;


Νομίζω ότι πράγματι απαιτεί εγγραφή. Αν έχεις λογαριασμό GMail μπορείς να μπεις άμεσα.

Είναι τα δύο tutorial σε Python από τη σελίδα
http://developer.gnome.org/gnome-devel-demos/unstable/
Η εργασία δεν έχει εγκριθεί ακόμα, οπότε μπορεί να μη φανεί στη λίστα.
Πιστεύω ότι θα εγκριθεί σύντομα από το GNOME.