Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2011, 02:17
από efxa
evolgen έγραψε:

Re: OSHACKERS: Που βρίσκονται οι χρήστες Linux?

Νέα δημοσίευσηαπό evolgen » Χθες, 20:42
Υ


Και αυτό φυσικά γιατί όχι. Το OShackers ας γίνει όπως οι χρήστες το θέλουν. Είναι open source. Κάντε αλλαγές και merge requests. Τα βλέπουμε μαζί. Προς το παρόν τι να προτοπρολάβω ο ταλαίπωρος? :) Στον ελεύθερο μου χρόνο το κάνω και εγώ. Και ήδη έχουν βοηθήσεις αρκετά άτομα, όχι απαραίτητα προγραμματιστικά, αλλά και όσο αφορά το κομμάτι της διαφήμησης, γραφιστικό, κ.λπ.

Υπάρχει λίστα TODO με τα πιο σημαντικά.