Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2011, 02:17
evolgen έγραψε:
Re: OSHACKERS: Που βρίσκονται οι χρήστες Linux?
Νέα δημοσίευσηαπό evolgen » Χθες, 20:42
Υ
Και αυτό φυσικά γιατί όχι. Το OShackers ας γίνει όπως οι χρήστες το θέλουν. Είναι open source. Κάντε αλλαγές και merge requests. Τα βλέπουμε μαζί. Προς το παρόν τι να προτοπρολάβω ο ταλαίπωρος?
Υπάρχει λίστα TODO με τα πιο σημαντικά.