Δημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2008, 22:41
από koukouvaou
Το lisa της apple ειναι για τη τιμη.... 1500+ για laptop,α πα πα πα πα λυσα ειναι :lol: :lol: :lol: :lol: