Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2012, 19:15
Καταλαβαίνετε φαντάζομαι πως έχετε βγει OffTopic με τις διαφωνίες περί μονοπωλίων - προσφορών κλπ..
.Καλό και εύχρηστο θα ήταν να διατηρήσουμε το Θέμα καθαρό
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Καταλαβαίνετε φαντάζομαι πως έχετε βγει OffTopic με τις διαφωνίες περί μονοπωλίων - προσφορών κλπ..
.Καλό και εύχρηστο θα ήταν να διατηρήσουμε το Θέμα καθαρό