Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2012, 19:15
από Learner

Καταλαβαίνετε φαντάζομαι πως έχετε βγει OffTopic με τις διαφωνίες περί μονοπωλίων - προσφορών κλπ..

.

Καλό και εύχρηστο θα ήταν να διατηρήσουμε το Θέμα καθαρό