Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2013, 22:09
από evolgen
Δεν είδα κάτι για χρόνο, αλλά με όσα είχαν συζητηθεί στο παρελθόν, δεν περίμενα καμία συζήτηση περί κινητού πριν το τέλος του 2013.