Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2013, 22:09
Δεν είδα κάτι για χρόνο, αλλά με όσα είχαν συζητηθεί στο παρελθόν, δεν περίμενα καμία συζήτηση περί κινητού πριν το τέλος του 2013.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/