Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2013, 22:49
από madvinegar
Παντως λεει πως θα τρέχει καλυτερα απο android σε low end phones.
Το θέμα ειναι, θα υποστηρίζει τα πάντα οπως ενα android phone? Και δεν μιλαω για τα απλά προγραμματα δλδ skype και wlm. Πχ θα μπορεις να εγκαταστησεις gps προγραμμα οδηγησης...? (Mls ή Don't Panik κτλπ)