Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2009, 14:31
από Dimitris
Όντως μία τέτοια κίνηση θα ανανεώσει πολύ τον κόσμο του ελεύθερου λογισμικού. Και αν σκεφτεί κανείς πόσα πλήρωσε για να αγοράσει την trolltech τότε αξίζει έναν έπαινο για τις σκέψεις της και μόνο. Κάτι τέτοιο βέβαια θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και η GTK+ και το Gnome πρέπει να βελτιώσουν πολλά πράγματα για να αντέξουν.