Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2013, 17:10
από simosx
konnn έγραψε:Οι προδιαγραφές, όσον αφορά το υλικό, είναι αυτές που αναφέρονται εδώ; Δηλαδή το εν λόγω OS θα τρέχει μόνο αν ο επεξεργαστής είναι 2πύρηνος και ίσως και ο συγκεκριμένος;


Αυτές είναι η προτεινόμενες προδιαγραφές. Το λογισμικό θα μπορεί να λειτουργήσει και σε παλαιότερα κινητά, ωστόσο ενδέχεται να είναι λιγότερο διαδραστικό.
Στη λίστα με τα ports, μπορείς να δεις και κινητά με ένα πυρήνα.