Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2009, 06:35
Ε ναι παρα πολυ ωραια αλλα δεν ξερω τπτ τι πραγμα ειναι αυτο εκτος απο καποιο ειδος συναντησεις???
Πρεπει να πληρεις καποιες προιποθεσεις??
Ειναι κατι σαν camping????
Ξερουμε που θα γηνει?

Πρεπει να πληρεις καποιες προιποθεσεις??
Ειναι κατι σαν camping????
Ξερουμε που θα γηνει?