Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2009, 06:35
από Vampirial
Ε ναι παρα πολυ ωραια αλλα δεν ξερω τπτ τι πραγμα ειναι αυτο εκτος απο καποιο ειδος συναντησεις???
Πρεπει να πληρεις καποιες προιποθεσεις??
Ειναι κατι σαν camping????
Ξερουμε που θα γηνει?

:D :D :D :?: :?: :?: :?: