Δημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2013, 00:54
από fkol k4
Learner έγραψε:Η Red Hat έχει την κυριότητα του Systemd , όπως έχει η Canonical του Upstart ; (δεν το ξέρω) .

Νομίζω πως όχι, το systemd πρέπει να είναι κομμάτι του freedesctop.org όπου και φιλοξενείται
Learner έγραψε: (πολύ στο κουτσομπολιό το έχω ρίξει)

Ένα από τα καλύτερα στοιχεία της κοινότητας, έτσι δεν είναι; Εικόνα :lol: