Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2013, 19:15
από Learner
sotos21 έγραψε:Επιτέλους καιρός ήταν. Νιώθουμε πάλι ελεύθεροι. :clap: :clap:
Να ήξερε το forum τι τραβάγαμε εγώ και ο ακατανόμαστος όταν ανταλάσαμε κόσμια τις απόψεις μας, από τα π.μ. του αποχωρήσαντα παλιοχαρακτήρα. :wtf:
Ευελπιστούμε ότι θα επιστρέψει άρδην η διασαλευθήσα τάξη στο ιερό τούτο forum. :bow: :bow:

Τώρα σου 'ρχεται περίμενε.. θα κάνω edit σε λίγο .. :P

EDIT:

Αφιερωμένο → https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.p ... 49#p301949 :D