Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2013, 19:15
sotos21 έγραψε:Επιτέλους καιρός ήταν. Νιώθουμε πάλι ελεύθεροι.![]()
![]()
Να ήξερε το forum τι τραβάγαμε εγώ και ο ακατανόμαστος όταν ανταλάσαμε κόσμια τις απόψεις μας, από τα π.μ. του αποχωρήσαντα παλιοχαρακτήρα.![]()
Ευελπιστούμε ότι θα επιστρέψει άρδην η διασαλευθήσα τάξη στο ιερό τούτο forum.![]()
Τώρα σου 'ρχεται περίμενε.. θα κάνω edit σε λίγο ..
EDIT:
Αφιερωμένο → https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.p ... 49#p301949