Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 23:10
από giannis12a
Ναι γράψε λάθος. Το έχει αφαιρέσει . Αυτό είναι ακόμη χειρότερο βέβαια, γιατί άν απλά ήταν απενεργοποιημένο θα υπήρχε και τρόπος να το επαναφέρεις. Τώρα όμως είναι λίνουξ για windows users. :ugeek: