Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2009, 00:35
τα βεγγαλικά φορτώνουν την CPU, σε εμένα το top δείχνει 55% CPU στον firefox
...θα ζήσουμε με αυτό για 24 εορταστικές ώρες
επιπλέον αν κάνετε κλικ με το ποντίκι και από κάτω περνάει σφαιράκι, το κλικ δεν πιάνει
λύση: μπορείτε να τα μπλοκάρετε (firework.js) με κάποιο firefox add-on (π.χ. no-script ή web-developer ή adblock plus...)
...θα ζήσουμε με αυτό για 24 εορταστικές ώρες
επιπλέον αν κάνετε κλικ με το ποντίκι και από κάτω περνάει σφαιράκι, το κλικ δεν πιάνει
λύση: μπορείτε να τα μπλοκάρετε (firework.js) με κάποιο firefox add-on (π.χ. no-script ή web-developer ή adblock plus...)