Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2009, 19:14
ntinos_ έγραψε:αυτό λέω κι εγώ linuxman, ποτε δε το κατάφερα
Πατάς δεξή πλήκτρο στην Επιφάνεια Εργασίας και δημιουργείς εκκινητή δες την εικόνα

To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
ntinos_ έγραψε:αυτό λέω κι εγώ linuxman, ποτε δε το κατάφερα
