Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2009, 19:14
από linuxman
ntinos_ έγραψε:αυτό λέω κι εγώ linuxman, ποτε δε το κατάφερα :oops:

Πατάς δεξή πλήκτρο στην Επιφάνεια Εργασίας και δημιουργείς εκκινητή δες την εικόνα
Εικόνα