Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2009, 20:52
sparus έγραψε:ntinos_ έγραψε:βλέπω ένα σαλιγκάρι debian να πηγαίνει προς την alpha 3, μάλλον για να τη φάει (?)![]()
Μήπως τότε τραβάνε τα πακέτα από το debian;
μη μου πεις πως το πήρες στα σοβαρά... απλά το ίδα και είπα να γράψω κάτι παραπάνω
για να πω την αλήθεια δεν ξέρω τη σημαίνει