Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2009, 20:52
από ntinos_
sparus έγραψε:
ntinos_ έγραψε:βλέπω ένα σαλιγκάρι debian να πηγαίνει προς την alpha 3, μάλλον για να τη φάει (?) :P

Μήπως τότε τραβάνε τα πακέτα από το debian;


μη μου πεις πως το πήρες στα σοβαρά... απλά το ίδα και είπα να γράψω κάτι παραπάνω :oops:

για να πω την αλήθεια δεν ξέρω τη σημαίνει :oops: