Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2009, 15:12
από kalakouentin
Άντε να βγει γιατί η 8.04 έχει αρχίσει και κάπως δείχνει την ηλικία της σε περιπτώσεις υποστήριξης περιφερειακών.
(But we like 8.04, yes we do, yes we do! :D )