Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2009, 17:08
tolis_01 έγραψε:Αυτό που είπε κι ο linuxman. Το κατάστημα εξάλλου δεν είναι υπεύθυνο για το τι λειτουργικό έχει ο υπολογιστής, δίκιο είχε σε αυτό που σου απάντησε ο πωλητής.
Υπεύθυνη για την εγκατάσταση/απεγκατάσταση του λειτουργικού είναι η επίσηση αντιπροσωπεία
Εξάλλου το γράφει και στην άδεια χρήση αυτό , υπεύθυνος εγκατάστασης
