Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2009, 00:32
headless έγραψε:Δηλαδή θέλουν την βοήθεια της κοινότητας για να φτιάξουν το interface τους κλπ,χωρίς να δίνουν τίποτα πίσω σε αντάλλαγμα.Win-win situation for them.
How nice,open source μόνο εκεί που μας βολεύει.
Δεν μας πειράζει. Μας πειράζει;